1 DAY!

publicerat i before USA, life in sweden;


Hej världen! Nu har jag packat om, så ryggsäcken är full med saker så jag klarar mig de dagarna vi är på trainingschool i New York och den andra är full med resten jag behöver!
Jag skypade även precis med min värdfamilj. Det var mysigt att få träffa pojkarna och föräldrarna en sista gång på skype innan vi möts på fredag då värdmamman hämtar upp mig på flygplatsen! Nu vill jag dit.

Imorgon lyfter planet 17.25 och jag kommer resa tillsammans med en annan aupair som även kommer vara på skolan och bo nära mig i Kalifornien. Det känns jättebra att redan ha någon vid sin sida! 
Det går inte att förklara att jag snart befinner mig i USA och lever min dröm. Det är så overkligt. Nervositeten börjar smyga sig på nu men jag hoppas jag kan sova lite inatt trots det.

Men innan planet lyfter imorgon skall all tid spenderas med familjen! Hoppas ni får en bra kväll. Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kajsa:

Åh va kul! Hoppas du får det superbra :)

2:a kommentar, skriven , av LIENE:

Låter så spännande :D
Kalifornien måste vara en av de finaste ställena på jorden.

Kommentera inlägget här :