USA

publicerat i before USA;
Hej! Vad roligt att se att redan så många har kikat in här. Ni är så välkomna!

Jag tänkte berätta lite om USA för er. Jag har endast nämnt att jag skall dit men tänkte gå in på lite detaljer så det är lättare att förstå sammanhanget av det hela. Jag har sedan jag varit liten velat åka som aupair till USA efter gymnasiet. 

För tre veckor sedan bestämde jag mig för att ansöka till en förmedling. Jag kommer att åka med en förmedling som heter cultural care aupair vilket jag anser är ett bra val. Jag har gjort klart min ansökan, varit på intervju i Stockholm vid dem och kom upp på deras hemsida förra veckan då jag är godkänd här i Sverige och i USA. Så nu är det väntan på en familj som är här för min del. När jag funnit min familj så skall en hel del papper ordnas och en avgift skall betalas in (inget är bindande förrän jag funnit min familj).

Så detta är min plan. Att komma iväg i höst som aupair till USA. Jag hoppas verkligen jag finner en familj snart som jag kan känna är rätt för mig så man kan börja planera vidare inför avresan.

Så detta är läget just nu gällande USA! :)

Kommentera inlägget här :