sweden - I'm home

publicerat i life in sweden;
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga. Det var med ett tungt hjärta jag lämnade min värdfamilj i fredags när jag satte mig på flyget hem till Sverige. Tårarna rann ner för kinderna och hjärtat värkte mer för varje sekund som passerade. Jag skall försöka formulera mig en annan dag hur det egentligen känts, nu försöker jag mest samla ihop mina känslor och tankar, då jag känner mig fruktansvärt tom inombords. Men jag pratade med min lilla igår och skall prata med den äldsta idag, så det känns bättre för varje dag. Den lilla fick mig att le igår när han sa "I'm happy because I'm talking to you". Det värmde hjärtat ♥
 
Men jag kom hem till en släkt som blev överraskade då jag inte hade sagt att jag skulle komma hem, så i lördags var det massa glädje och kärlek av släkten och av min bästavän som väntade på flygplatsen utan att veta att jag skulle komma dit. Igår var min första heldag i Sverige! Jag vaknade med bästavän vid min sida, vi åkte till centrum och fikade med en annan vän. Efteråt blev det lunch på creperiet med familjen, innan jag åkte till farfar och sa hej. Mot kvällen blev det pizza med bästavän innan jag landade hemma och pakade upp och fixade i rummet. Jag somnade vi halv ett och vaknade vid halv fyra, så inte mycket sömn. Men spenderat timmar med Midnattssol, lusse-thé och prat med Vendla. KRAM!

Kommentera inlägget här :