last days in hawaii

publicerat i travels/trips;

Hej världen. Jag befinner mig inte längre i Hawaii - efter 20h resande, en natt på ett flygplan och 3 olika plan har ju nu landat i en säng i Chicago! Är så skönt att få sova i en säng inatt, efter inte många timmars sömn.

Iallafall - mina 3 sista dagar i Hawaii var fantastiska! Självklart kommer det bilder när jag har min dator och mer om platserna. Men måndagen spenderades med en mysdag med Caro. Vi sov ut, åt en god frukost, åkte till ett mall och kollade då vädret inte vad det bästa. På kvällen blev det en drink ute på en bar innan vi spenderade resten av kvällen med alla andra på hostlet vi bodde på, jättebra kväll. På tisdagen åkte vi redan vid halv nio för en heldag iväg till Road to Hana. Först blev det två olika vattenfall, där många badade. Blev en hike med massor av bambo träd runt om oss, som i en djungel. Sedan åt vi Mauis bästa banankaka, innan vi besökte black sand beach and red sand beach. Så otroligt fina ställen var det! Kvällen blev mys vid hostlet med sushi och Corona. Igår spenderade vi morgonen med att packa, sedan åkte vi med en i vårat rum på en roadtrip då han hade hyrt en fantastisk bil! Vi såg massor av fina vyer, åkte till en stad och köpte souvenirer (fick äntligen min hårklämma med blomma). Sedan blev det att åka till flyget. Tråkigt att veckan gick så fort, men nu är vi äntligen på plats i Chicago och ser fram emot tre dagar här! KRAM

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josephine Asplund:

Jag är en smoothie älskare, har du något tips på något smoothie recept kanske? Ha en fin dag! Kramar<3

Svar: Kolla min kategori mat så finner du det där ;)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :