add some laze in your life

publicerat i life in california, new in;
köpte en ny kortärmad cardigan häromdagen ifrån francesca - älskar detaljerna.

Sitter i min säng med en kopp thé, precis sådär perfekt som en torsdagkväll bör vara då man laddar upp inför helgen.Snart är det fredag och två dagar ledighet som väntar! Har varit så himla trött denna vecka, ni vet känslan då ögonen går i kors så fort man sätter sig ner. Så hoppas på lite mer sömn i helgen. Dagen har iallafall varit bra! Den lilla kom till mig vid halv sju och vi myste i sängen tills tio i sju, sedan var det frukost och följa den äldsta till skolan. Hade sedan den lilla fram tills halv tolv, vi spelade spel och bara var. Sedan mötte jag upp Sara för prat och glass i solen. Efteråt hämtade jag barnen och körde den äldsta på playdate och var med den lilla på starbucks och gjorde läxor. Åt sedan middag med familjen - så en bra dag har det varit. 

Nu skall jag krypa i säng, hoppas ni mår bra! Kram

Kommentera inlägget här :