weekend

publicerat i life in california;
drive-in movie | purple hair
 
Hej världen! Helgen har nu passerat, vilket har varit en väldigt bra helg. I fredags efter jag slutat jobba åkte vi på drive-in movie då vi såg Sinister 2 och sedan Southpaw, en himla härlig upplevelse då vi satt i bakluckan med filtar och kuddar med godis, perfekt kväll med vänner. I lördags vaknade jag upp med Carolin bredvid mig vid elva, skypade med mamma i en halvtimme och sedan intog vi frukost. Åkte sedan och handlade lila wash-out färg och fikade med Hanna på starbucks. Efteråt åkte vi hem och la i hårfärgen, blev så himla nöjd över resultatet. Var sedan på goodbye-party för Jill och Cathy, två vänner. Stannade där tills midnatt innan jag slocknade i Carolins säng. Idag sov vi till halv elva, åt sedan lite frukost och åkte till au pair-möte vilket var pool-party denna gång. Hängde där i fyra timmar innan jag och flera andra au pairer tog en starbucks fika. Åkte sedan hem vid sex-tiden och har pusslat med värdbarnen och ätit middag med familjen. 
 
Har nu landat i sängen, ser Irene Huss och ätit glass. Imorgon startar en ny vecka! Näst-sista veckan innan jag har semester och åker till Sverige! Kram!
 

Kommentera inlägget här :