Hawaii day 2&3.

publicerat i travels/trips;

I'm alive! Trodde inte jag skulle vara det när jag vaknade imorse efter våran 20k hike med sista 7k i brant uppförsbacke. Men vilken hike! Platsen var fanatisk med sådan utsikt över en vulkan, som vi sedan gick över, där man stod ovanför molnen och sedan avlutade med att se solnedgång. Somnade sedan gott med värkande fötter men ett leende.

Idag vaknade jag vid åtta efter 10 timmars sömn. Vi åt frukost innan vi packade ihop våra saker och åkte till en strand. Tyvärr blåste det för mycket, så vi bestämde oss för att gå till en bar för cocktails. Super mysigt! Efteråt blev det middag och sedan bio faktiskt, då vi såg trolls. Har nu landat i sängen och precis upptäckt att jag faktiskt bränt mig trots moln. Imorgon blir det upp tidigt för soluppgången och sedan stranden igen! Kramar!

Kommentera inlägget här :