saturday.

publicerat i life in california;
from a walk this week.
 Lördagnatt. Carolin har precis åkt hem efter att vi har sett skräckfilm och ätiit glass, en mysig kväll. Tidigare idag började dagen med brunch med Emelie efter att hon sover kvar igår, då vi var ute vid en bar och umgicks med vänner. Igår jobbade jag även vilket var en bra dag. Hade den lilla under eftermiddagen så vi åkte och klippte hans hår, sedan spelade vi kort vid starbucks. Iallafall - efter brunchen åkte vi till Stoneridge mall innan jag åkte hem och jobbade. Hade bara den lilla ikväll, så vi såg på Snobben och åt pizza innan vi läste och sa godnatt - min lilla goding. Imorgon tar jag dagen som den kommer, vi får se vad jag hitttar på, jag är iallafall ledig. Hoppas ni mår bra där hemma i Sverige! Godnatt!

Kommentera inlägget här :