s u m m e r | d a y s

publicerat i life in california;
glass ifrån söndags - cream.
 
Dagarna bara springer förbi, det har varit en vecka fylld med jobb - men vad jag var glad att se mina pojkar i måndags morse när jag fick väcka dem, när man möttes av stora kramar. Sådana stunder påminner mig om varför jag ifrån början ville bli au pair. Världens bästa värdbarn! Veckan har till största del bestått av att köra till och från camp, då min äldsta har ett camp som tar nästan en timme att köra till enkel väg. Sedan har jag varit mycket med den lilla då har slutar camp redan vid tolv, så vi har varit på två playdates med Sara och hennes värdbarn. Även hunnit med karate och parkhäng. Igår när jag hade slutat och jobba åkte jag till Annon och umgicks tillsammans med Carolin, då vi satte ute i sommarvärmen och spelade spel och drack varm choklad - sådan perfekt sommarkväll. 
Nu skall jag packa ihop inför eftermiddagens aktiviteter, kram världen!

Kommentera inlägget här :