hair style

publicerat i life in california;
som många vet så älskar jag att hålla på med hår - så igår när Carolin bad mig göra hennes hår, så blev resultatet detta.
Hej världen. Tisdag är här - och några bra dagar har passerat. I lördags var jag vid Carolin hela dagen, vi såg matchen mellan Tyskland och Italien, då Carolin är tysk. Senare på kvällen gick vi ut och åt med hennes värdmamma och vän, innan vi sedan hamnade på pianobar för dans och skratt. I söndags sov jag ut, innan jag mötte upp Annon för starbucks innan jag hämtade Carolin på eftermiddagen och vi åkte hem till mig och såg film och lagade god mat tillsammans. Igår var det 4th of July, en speciell dag för USA - så under dagen var Carolin och Annon här och vi spelade Mario på wii och åt bakad potatis med skagenröra innan vi åkte till Pleasanton, där de hade en marknad med karuseller och sedan raketer. Jag fick även äta kebabrulle som jag längtat efter sedan jag lämnade Sverige. Var en väldigt bra kväll. ♥
Idag vaknade jag allt för sent, men väldigt skönt att inte behöva ställa alarmet en tisdag. Har under dagen tvättat barnens sängkläder och kläder, färgat håret och ikväll kommer Carolin hit igen och äter tacos med mig. Hoppas ni mår fint, kram.

Kommentera inlägget här :