and it's friday

publicerat i life in california;
Igår kom paket på posten ifrån finaste Sanna! Så mycket gott. Tack vännen! ♥
Och i onsdags var jag vid frisören och klippte ännu kortare, så nöjd! 
 
Hallå världen! Fredagkväll är här - planen var att gå ut med vänner men jag blev hemma. Jag var vid tandläkaren idag och fick min rotfyllning (tog två timmar!) och världens bästa Sara följde med mig tack och lov. Kände mig otroligt snygg då jag fick solglasögon pga att de inte vill att ögonen skall skadas av det starka ljuset och sedan rejält bedövad i munnen. Efter tandläkaren blev den lunch med Sara innan jag plockade upp barnen och vi åkte till parken för goodbyeplaydate med Carolins barn då de flyttar på söndag. Har nu ikväll ätit middag med barnen och skall nu se film och dricka citronthé och äta ballerina!
Imorgon blir det brunch med vänner, poolhäng och sedan ugång på kvällen. Och på söndag blir det stallet på kvällen. Blir en bra helg detta - kram!

Kommentera inlägget här :