amazing

publicerat i food, life in california;
from sunday brunch with my best friend - amazing! ♥
Hej världen! Helgen har passerat och så har även redan tisdag. Helgen spenderades med Carolin - på lördagen umgicks vi innan jag åkte till stallet och tog hand om hästar där jag volontärarbetar, sedan på kvällen åkte jag till henne där vi åt pizza och såg på mamma mia. Hon sov sedan över hos mig. På söndagen överraskade jag henne med brunch på Sideboard i grannstaden, hon blev så glad och det gjorde mig glad. Sedan blev det lite shopping, musik i parken och glass innan kvällen avslutades med promenad och criminal minds.
Igår jobbade jag vilket bestod av karate, sedan på kvällen träffade jag vänner och åt frozen yogurt. Idag jobbade jag på morgonen innan jag åkte till stallet och var där i tre timmar, känns som underbart att ta hand om hästar igen. Sedan hämtade jag barnen och eftermiddagen blev tennis och simning. Har nu ätit en god middag med familjen och ser nu på grey's med thé.
 
Imorgon blir det jobb och frisören! KRAM

Kommentera inlägget här :