coming back to life

publicerat i life in california;
Hej världen. Snart är det en vecka sedan jag lämnade USA - hjärtat är fortfarande lika tungt. Det gör verkligen ont inom mig att inte vara där längre, det som var mitt hem. Det är en rejäl omställning att komma tillbaka till något man lämnade för två årsedan, men jag är så tacksam för alla fina personer jag har runt om mig.
I måndags var jag på två arbetsintervjuer, vilket gick galant. Jag börjar jobba den 12e december på lasarettet, vilket var stället jag jobbade på innan jag åkte iväg. Sedan myste jag med mamma på stan då det blev lite shopping. I tisdags åkte jag ut till faster med familj. På dagen umgicks jag med faster och gick en promenad, sedan blev det bakning med kusiner innan en mysig middag med hela familjen. Igår myste jag med mina kusiner på förmiddagen, innan jag mötte faster för lunch. På kvällen blev det bio med familjen. Idag har jag varit på en fika, innan jag åkte hem och bakade med bästavän. Efteråt blev det en sushimiddag innan jag nu landat här hemma och skall dricka thé. KRAM!

Kommentera inlägget här :