- en bättre helg

publicerat i life in sweden;
Fick en thékalender av min faster. tack bästa du! 
Hej världen. Söndagkväll är här och jag skall ta mig en kopp thé och se serie resten av kvällen är min plan. Skall bli så skönt att bara vara, men det har varit en jätte bra helg. I fredags var jag och mamma och bara myste på dagen, på kvällen blev det födelsedagsmiddag för en saknad vän och efteråt var jag vid en annan vän och hade kvällmys med paj och thé. Igår var jag med Moa då vi var på stan och köpte julklappar. Sedan åkte jag ut till faster och kusiner, där det var julbord på kvällen. Jättegott att få äta julbord igen! Blev en spontan sleepover där, så imorse åt vi en god frukost tillsammans innan jag hjälpte kusinerna julstäda. Efteråt tog jag min äldsta kusin in till staden där det blev lite mer julklappar och en fika med massor av prat. Super mysigt att få lite tid med kusinen. Har ikväll ätit god middag med familjen, skypat med familjen, hängt upp min favorit tavla. Jag har som sagt haft en helg - känns skönt i hjärtat att det börjar bli lättare. Kram!
 

Kommentera inlägget här :