sick & ticket to coldplay!

publicerat i life in california;
morgonsolen igår från min löprunda ♥
 
Hej allihopa. Det är tisdag ida - och jag har varit off. Igår eftermiddag började jag känna mig konstig, frös, ont i kroppen och huvudvärk. Kom hem på kvällen efter barnens karate och kollade tempen som visade feber. Så jag fick ledigt idag då min värdmamma ville att jag skulle bara vila. Så natten blev en natt med frossa och fruktansvärt ont i kroppen. Ja sov fram tills halv tolv idag och har sedan bara legat i sängen och sett film. Har nu ikväll ätit middag med familjen. Febern är borta och jag mår bättre, så jag hoppas det håller sig så under natten även. 
I söndags var det iallafall goodbye party för Sara. Var några timmar med mat, pool, sol och prat med fina tjejer. Sedan jobbade jag på kvällen då jag och barnen myste med film. Igår mötte jag upp Sara för en sista lunch och hejdå då hon reste hem igår. Och ja - resten av dagen vet ni.
Imorgon blir det tillbaka till jobb på morgonen, sedan vila innan eftermiddagen blir läxor och karate.
 
I helgen bokades även biljetter till Coldplay som är om två veckor - är så glad att jag skall gå dit med bästa vännen! Hoppas ni mår bra, kram!
 
 

Kommentera inlägget här :