wednesdayyy

publicerat i life in california;
en av alla bilder jag och mina värdbarn tar tillsammans. världens bästa värdbarn 
 
Onsdag. Mitten av veckan och helgen kommer närmare, även om helgen kommer bestå av jobb. Idag jobbade jag i två timmar på morgonen, sedan fick jag reda på att jag fick ledigt hela eftermiddagen. Såg lite serie innan jag sov i två timmar. Allergierna är verkligen hemska. Sedan åt jag lunch och satte mig och pluggade. 4 timmar senare var jag klar med en inlämning och ett läsförståelse prov. Kändes bra att få det gjort! Tog mig sedan ut på en löprunda på 5km innan jag duschade, tvättade och förberedde middag. Åt sedan middag med min värdfamilj och bara umgicks. Har nu på kvällskvisten druckit thé, sett serier och bara varit. Dags att sova om en liten stund!

Imorgon har jag den lilla på morgonen, så vi skall handla och tvätta barnens kläder. Sedan blir det playdate för den äldsta och jag skall göra läxor med den lilla på starbucks, i sin vanliga ordning! Hoppas ni mår bra, kram!
 
 

Kommentera inlägget här :