the summer is coming.

publicerat i life in california;
 så mycket kärlek. 

Tisdag. Försöker intala mig själv att det är okej att ha dåliga dagar. Humörsvängningar, trötthet och allergi. Kombinationen stavas inte fantastisk. Dagen började med att jag vaknade femton minuter för sent, jag som aldrig försover mig. Stressade ner och packade den äldstas lunch. Gjorde smoothie till frukost villen blev en hit. Hade sedan den lilla fram tills halv tolv, vi handlade, tvättade och städade kylskåpet. Hann med lite Tarzan och lunch innan jag lämnade honom. De tre timmarna jag hade själv bestämde jag mig för att tillbringa i soffan med thé, vilket var perfekt då allt bara kändes skräp. Hämtade barnen - lämnade äldsta på playdate och åkte till starbucks med den lilla och gjorde klart hans bok om sig själv vi jobbat på i en vecka. Satt ute med 30 grader i luften som det varit senaste fyra dagarna - sommar! Sedan hem och äta middag. Tog en snabbdusch på grund av pollen och intog sedan thé i sängen, Skall nu sova så jag orkar jobb och plugg imorgon. KRAM SVERIGE! 

Kommentera inlägget här :