sausalito

publicerat i life in california;
Vilken mysig dag jag har haft. Vaknade vid elva och gjorde mig iordning och packade med kameran innan jag åkte och hämtade upp Carolin vid ett. Sedan åkte vi till det kända Hippy Tree (första bilden). Det skall dock var en gunga där med den var tyvärr trasig, men utsikten var fantastisk. Sedan åkte vi till Sausalito, så himla mysigt. Vi hittade ett café som vi slog oss ner på och fikade innan vi promenerade vid vattnet. Åkte sedan till en utsiktplats där man såg över Golden Gate Bridge, så himla fint. Är verkligen så glad att jag och Carolin åkte iväg idag när vädret också var perfekt. Efteråt åkte vi till Walnut Creek och åt middag - perfekt avslut på dagen!

Igårkväll jobbade jag. Hade en mysig kväll med barnen där vi åt svenska pannkakor (favorit för barnen) och sedan såg på minions. Efter de hade lagt sig såg jag på Maria Wern och åt popcorn. Pratade med mamma innan jag somnade. Imorgon har jag barnen två timmar sedan vet jag inte vad jag skall göra. Mina allergier har även varit fruktansvärda senaste två dagarna, vill mest bara gömma mig under täcket och inte vara i närheten av luft med pollen, men funkar tyvärr inte. Blir bara så frustrerad när medicin inte hjälper. Dags att sova! Kram

Kommentera inlägget här :