bikini

publicerat i new in;
Sommarlov. Barnen har nu fått sommarlov - idag var jag och såg på min lillas avslutning då de hade en konsert, så stolt över min lilla som sjöng så fint. Sedan stekte vi pannkakor innan vi hämtade den äldsta ifrån skolan. Väl hemma åt vi pannkakor innan vi packade in oss i bilen och åkte till biltvätten för en total rengöring då jag skall få en ny bil så min bil jag har nu skall upp till farföräldrarnas sommarställe. Sedan blev det en playdate med Carol i parken innan jag lämnade av min äldsta på en annan playdate och jag och den lilla drack lite starbucks och spelade kort innan jag tog en springtur i solen med honom på sin elektriskscooter. Väl hemma blev det middag med familjen och nu sitter jag med thé och skall se någon film innan jag skall sova. 
Imorgon jobbar jag åtta till sex, så en heldag med barnen väntar. Sedan blir det födelsedagskalas för den äldsta på lördag och sedan åker vi till Washington State på söndag morgon! Ser fram emot helgen! KRAM

Kommentera inlägget här :