dress + bracelet

publicerat i new in;
klänning 12$ (org. 29$), armband - 10$ (men hade en kupong så jag fick det på köpet. charming charlie. så nöjd!
 
FRIYAY! Hela arbetsveckan har nu passerat - vad fort denna vecka gick! Idag jobbade jag på morgonen, körde den äldsta till camp, sedan fick jag köra den till lillas och lämna badkläder då jag hade lagt det i fel väska. Efteråt handlade jag innan jag hade en timme för mig själv innan det var dags för att hämta barnen igen. Väl hemma gjorde jag iordning barnen innan de åkte iväg med min värdmamma - vilket innebär att jag var ledig redan från halv tre! Yay! Åkte sedan till blackhawk och fyndade världens finaste klänning. Har nu tagit en dusch och skall hämta Carol snart, blir middag hemma vid mig och sedan gå ut till en bar i Walnut Creek.
 
"Tyvärr" kör jag ikväll dock - för jag äter antibiotika. Jag behövde tyvärr gå till tandläkaren igår, då jag har haft problem med min framtand. Gick till världens snällaste tandläkare, som även är vän till min värdfamilj. Jag har fått en problem med roten i min framtand visade det sig, så jag skall äta antibiotika i en vecka, sedan på återbesök och troligen behöva göra en rotfyllning + få en tandkrona. Så igår, var jag inte på bra humör. Kände mest bara fan. 
 
Men nu skall jag ha en bra kväll - och imorgon blir det stallet och mys med Carolin. Kram!

Kommentera inlägget här :