...and the days just passed

publicerat i food, life in california;
 
Lördagkväll är redan här, dagarna bara springer förbi. Sedan ja skrev sist så bestod resten av veckan av att bara vara, se Criminal Minds med sällskap, ätit jordgubbar med nutella och varit på bio. Igårkväll umgicks jag med Anna, vi åt sushi och pratade innan vi sedan mötte upp Annon och Marta för piano-bar, var verkligen en bra kväll. Idag vaknade jag halv elva, såg två avsnitt Criminal Minds innan jag mötte upp Annon för lunch på Cheesecake Factory - lika gott som alltid. Sedan strosade vi runt i downtown Walnut Creek och downtown Danville innan jag släppte av henne. Landade nyss hemma, min kväll kommer bestå av film och thé. Huvudvärk som bara den och känner mig nere, så skall bara vara. Hoppas ni mår bra, kram ♥
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Så gott :)

2:a kommentar, skriven , av a n n i k a:

Mums!

Kommentera inlägget här :