friyaay

publicerat i life in california;
 
Fredag må vara min favorit dag. Bara för man jobbar de sista timmarna innan helgen och har sovmorgon att se fram emot. Min fredag har hittills varit väldigt lugn. Jobbade halv sju till halv tolv, hade den lilla ifrån åtta och vi åkte och handlade, drack varm choklad och bara var. Han påbörjade även sitt familjeträd han skulle göra till skolan, och upptäckte att han skrivit till mig. Världens finaste unge! ♥ När jag hade paus så hade jag ont i magen så låg med värmedyna och såg på Law&Order. Hämtade sedan upp barnen, åt mellanmål och spelade spel innan min värdmamma tog dem. Så jag har nu två timmar paus igen. Har duschat, spelat sims och bara varit. Jobbar en timme till sen, sedan går jag på helg. Blir en hemmakväll för mig med serie och godis. Och imorgon skall jag umgås med Sanna! Hoppas ni få en fin helg, kram!
 

Kommentera inlägget här :