and once again - a new week

publicerat i life in california;
no words can describe how much I love you ♥
 
Så har ännu en helg sprungit förbi! Var en väldigt lugn helg för mig. I fredagskväll var jag bara hemma och hade fredagsmys med popcorn och såg filmen "the best of me" och sedan några avsnitt Law & Order. Vaknade tio i lördags och var bara hemma, färgade håret, målade naglarna och bara var innan jag mötte upp Sanna på sena eftermiddagen och åt middag innan vi såg på den nya bion "The Boy" - så sevärd skräckfilm. Sedan var vi bara hemma och såg på "min lilla syster" innan vi somnade. Igår vaknade vi vid nio av att min lilla stod utanför min dörr och sjöng på Star Wars, men för söt för att bli arg. Vi såg film och bara var innan vi tog oss ut för en sen lunch då det blev kinamat och sedan en starbucks. Avslutade på target innan jag lämnade av Sanna vid tåget. Var en mysig helg!
 
Idag började jag jobba vid åtta. Så fram tills elva var jag bara med den äldsta, blev ett långt  besök på biblioteket då han älskar att läsa. Sedan plockade vi upp den lilla vid farmor och farfar, sedan hem för lunch. Eftermiddagen spenderas med att spela spel (inklusive ballongspelet), sedan gjorde vi egna studsbollar, göra egna "kristaller". Vid tre åkte dem iväg med min värdmamma och jag har sedan dess tagit en löprunda på 4,5 kilometer, duschat, tvättat, förberett middagen. Sedan blir det en timmes jobb till innan jag avslutar dagen med thé och Law & Order.
 
Kram!
 

Kommentera inlägget här :