i'm home

publicerat i life in california, new in;
Linne 28$ - någon affär i Key West | Solglasögon & t-shirt 32 $ - Francesca's
Nagellack ifrån mamma och armband ifrån faster - världens finaste extra familj är dom!
 
 Hej världen. Jag är hemma. Det har varit en fantastisk vecka i Florida - jag kommer göra inlägg med både bilder och text på vad vi har gjort. Jag flög iallafall hem imorse vid sjutiden, med tanke på att det är tre timmars tidsskillnad mot Kalifornien vann jag tillbaka tre timmar. Så efter 6,5 timmes resa landade jag vid lunchtid i San Francisco. Bästa Carol hämtade mig vid barten så vi tog en starbucks innan jag kom hem. Väl hemma möttes jag av kramar och leenden, var skönt att mötas av det. Spenderade eftermiddagen med familjen och morföräldrarna som var på besök. Efteråt har jag tvättat, packat upp, färgat håret och bara varit. Skall straxt krypa ner i sängen och se film innan det är dags att sova då jag är jättetrött. 
 
Det gjorde ont att lämna familjen. Jag har gråtit och bara känt mig ledsen. Bestämde mig för att ta en kväll för mig själv då det är vad jag behövde just nu. Men för att göra mig lite gladare bokade jag och Emelie precis resa till Mexico i april, skall bli himla mysigt! Nu skall jag se film, kram!

Kommentera inlägget här :