great day's

publicerat i life in california;
 
 
Vilken bra helg jag haft och en bra dag idag! :)
I fredags mötte jag upp två tjejer, Linn och Matilda för middag på ett av mina favoritställen. Jättegod mat, härligt sällskap och en hel del prat bestod min fredagkväll av. Är glad att jag mötte de tjejerna! I lördags sov jag till tolv, åt god brunch hemma då min värdmamma hade lagat mat kvällen innan och åkte sedan till Carolin. Vi plockade upp en annan tjej och åkte till Danville och drack starbucks, gick runt i Downtown då jag köpte den godaste chokladen och en ny plånbok. Sedan åkte Carolin hem till mig och vi hade BBQ med min värdfamilj - jättemysigt då vi precis gjort om hela bakgården, så var otroligt mysigt. Sedan såg jag och Carolin på första Harry Potter innan vi somnade runt midnatt. Igår vaknade vi upp vid halv tio, åt svenska pannkakor och såg restena av filmen, innan vi färgade hennes hår och sedan på eftermiddagen tog oss iväg och plockade upp två tjejer då middag vid IKEA väntade. Lika gott som alltid! Sedan hade jag barnen för en timme, spelade spel och la dem innan Carolin dök upp då vi såg skräckfilm och åt svenskt godis. En bra helg har passerat då jag bara ville ta det lugnt - vilket jag även gjorde!
 
Idag jobbade jag två timmar på morgonen, var en jättebra morgon med barnen. Sedan tog jag mig ut och sprang tre kilometer, kändes så härligt. Handlade sedan, tvättade tre maskiner med tvätt och förberedde middagen - när jag var klar var klockan straxt efter tio och jag var ledig tills halv tre. Så spenderade resten av dagen med en powernap, och Gossip Girl. Plockade sedan upp barnen, var hemma en stund och gjorde läxor innan jag åkte iväg på karate med den lilla. Sedan ikväll har jag ätit en god middag med min värdmamma - klyftpotatis och sallad med kalkon, mums. 
 
Nu skall jag se mer Gossip Girl och dricka mitt thé innan jag skall sova tidigt. Godnatt!

Kommentera inlägget här :