fall is here.

publicerat i life in california;
bild ifrån igårmorse - så himla mysigt. vädret har blivit svalare nu, äntligen höst!
 
Tisdagen är här och är snart slut. Landade precis i sängen och skall se Gossip Girl innan jag skall försöka sova i tid ikväll. Dessa två dagar som har passerat har varit i princip likadana, men ändå väldigt bra. Igår jobbade jag på morgonen, fixade massa hemma med tvätt/handel innan jag mötte upp Matilda för kaffe, då vi även träffade på Sara och en annan aupair, mysigt. Sedan hämtade jag upp barnen, vi var på karate och åt sedan middag. Idag jobbade jag på morgonen, hade den lilla fram tills halv tio och vi halloween-pysslade lite. Sedan napade jag alldeles för länge innan jag hämtade upp barnen igen, lämnade av den lilla på playdate och jag och den lilla åkte till starbucks för läxor och mys. Sedan en god middag med familjen!
 
Nu ser jag fram emot resten av veckan, sedan halloween i helgen! Kommer bli en bra vecka detta. 
Kram
 

Kommentera inlägget här :