tekalender ♥

publicerat i life in california;
Jag må ha världens finaste släkt där hemma i Sverige. Igår hittade jag ett paket utanför dörren av min fina faster med familj. De känner mig så väl, så i paketet låg en tekalender ifrån Kränku. Nu kommer jag verkligen ha något att se fram emot varje dag i december. Tack fina ni ♥
 
Hej på er! Igår var jag som sagt ledig. Jag sov till tio sedan skypade jag med Joana som var au pair här förut och sedan med min andra bästavän, som jag saknar de tjejerna! Efteråt kom Emelie hit och vi lagade tacos och åt, var så himla gott. Sedan rullade bilen och vi mötte upp Matilda på Starbucks. Vi satt nog där närmare två timmar. Efteråt åkte vi hem, jag mötte upp min värdfamilj som kom hem och vi åt middag tillsammans! Sedan ordnade jag med tvätt och avslutade kvällen med The L Word. 
Idag började jag jobba på morgonen och har spenderat dagen med barnen. Vi har hunnit med allt ifrån göra Hunnakkah teckningar, spelat spel, playdate, karate, gjort thanksgiving nametag's med mera. Vi avslutade med Kalle och Chokladfabriken än en gång då de älskar den filmen innan jag la dem. Har sedan dess hunnit måla naglarna, tagit en dusch och ser nu än en gång The L Word. Imorgon har jag sovmorgon till nio, och på eftermiddagen/kvällen väntar thanksgivingmiddag då det är thanksgiving imorgon. Blir en dag jag spenderar med min värdfamilj, precis som det bör vara! 
 
Jag önskar er en fin dag i Sverige! Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av felicia:

åh vill också ha en tekalender!! verkar så mysigt :)

Kommentera inlägget här :