Happy Thanksgiving

publicerat i life in california, typical america;
picture from today - my lovely boys ♥
 
Thanksgiving day har snart passerat! Har varit en väldigt bra dag. Jag hade sovmorgon till nio och vaknade runt halv nio. Väl nere vid barnen så målade vi iphones som de sedan sprungit runt med. Efteråt blev det en sväng till starbucks för varm choklad och efteråt lek i parken då vi kastade freesbee. Väl hemma spelade vi kort innan deras kusiner kom över och de lekte utan medans jag hjälpte min värdmamma förbereda middagen. Sedan kom farföräldrarna över och under kvällen har vi ätit god mat vilket innebär självklart kalkon, potatismos och sedan otroligt god efterrätt. Varit en väldigt bra och fin dag. Är så glad att jag fått spendera min andra thanksgiving med min värdfamilj! 
 
Nu skall jag krypa i säng och sova. Imorgon väntar skridskor med barnen och min värdpappa, sedan bio på eftermiddagen med hela familjen och på kvällen träffa Matilda! KRAM
 

Kommentera inlägget här :