black friday - shopping

publicerat i life in california, new in;
Bath & Body Work's - ljus 12$, showergel 5$. | Victoria Secret - parfym 10$. | Francesca - Klänning 33$ (30%off)
 
Hej på er! Thanksgiving veckan börjar gå emot sitt slut. I fredags började jag vid sju, barnen kom in till mig och vi myste i sängen i fyrtio minuter innan vi gick ner för frukost och sedan spelade spel. Min värdpappa och jag åkte sedan vid tio iväg till Walnut Creek och åkte skridskor med barnen, var jättekul och de va jätteduktiga! Vi åt sedan lunch, innan vi mötte upp min värdmamma och såg på bio. Vi såg "The Good Dinosaur", himla fin film. Efteråt slutade jag, hämtade då upp Matilda och vi åkte till Stoneridge Mall för Black Friday shopping! Jag hittade finaste klänningen, så himla mysig! Vi hamnade sedan på Cheesecake Factory för middag och cheesecake, tog Peppermint cheesecake, en ny favorit! Sedan åkte vi hem till mig och sov här.
 
Igår drog vi oss i sängen med film innan vi åkte iväg till Walmart och kollade. Sedan droppade jag av Matilda och jag åkte iväg till farföräldrarna för Hunakkah-firande, då de är judar. Lika mysigt som ifjol med god mat. Kom hem vid nio och såg då The L Word till ett innan jag somnade. 
Idag vaknade jag vid kvart över nio av att den lilla kom in till mitt rum. Gjorde sedan frukost och såg på The L Word. Humöret har inte varit på topp då min mobil gav upp inatt och sedan började funka igen men är helt knasig så det gjorde min morgon inte bäst. Men har nu tagit en dusch och skall strax åka till IKEA och äta lunch (köttbullar såklart) och sedan köpa lite första advents-mys och åka till ett utkiksställe. Blir nog en bra första advent! Hoppas ni haft en fin dag! ♥ Kram!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Vad fina!

Kommentera inlägget här :