long weekend

publicerat i life in california;

my best german girl | armbandet

Hej världen! Nu var det några dagar sedan, men mitt internet fungerar fortfarande inte. Vi måste göra en hel återställning vilket skall göras nästa helg, förhoppningsvis fungerar det efter det. 

Iallafall - mina värdföräldrar kom hem i torsdagkväll, var skönt att se dem igen efter en vecka! Jag fick ett jättefint silverarmband som tack, blev jätteglad över presenten! I fredags jobbade jag, tog hand om den äldsta några timmar innan jag var på playdate med den lilla vid Carolin. Sedan var jag bara hemma på kvällen och umgicks med familjen. I lördags sa jag hejdå till mormorn som åkte hem, sedan var jag med Felicia. Vi var vid stoneridge innan vi åt mat på CPK. Efteråt umgicks vi lite innan en kväll vid Carolin väntade, där vi såg film och pratade. Jättetrevlig kväll! Igår var jag, Carolin och Ines vid IKEA och åt köttbullar, sedan var vi vid Carolin resten av kvällen. En fin helg med vänner! 

Idag är det röd dag här och jag blev spontant ledig, åkte vid ett till Carolin och senare på eftermiddagen var vi tillsammans med Felicia och Ines vid en art-festival som var här i San Ramon, var som en marknad. Efteråt åt jag och Carolin mat i Danville och bara pratade. Nu är det dags att sova inför en ny arbetsvecka! Kram 

Kommentera inlägget här :