favorites

publicerat i life in california;

bästa Viktoria | my favorite!

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra! Dagarna swischae förbi här och vi har redan juni imorgon. Helt galet vad tiden går! De senaste dagarna har iallafall varit bra. Veckan bestod av jobb, karate och starbucks-fika med både min lilla och med min vän Sofie! En vanlig men bra vecka.

Helgen har snart också passerat! Igår mötte jag upp min vän Viktoria i Walnut Creek som jag var i San Diego med. Vi började med lunch på CPK, sedan kollade vi runt lite i det varma vädret innan vi slog oss ner på starbucks med en latte, fem timmar med prat och skratt hade sedan passerat. Efteråt hämtade jag upp Carolin och vi åkte hem till mig och åt svenska pannkakor och såg film, en fin dag! Idag vaknade jag vid tio, började sedan jobba vid kvart i elva och hade den lilla i två timmar! Vi lekte i parken. Straxt skall jag åka på aupair-möte som är varje månad, sedan så får vi se vad som händer.

Kram till er!

Kommentera inlägget här :