weekends are amazing

publicerat i food, life in california, new in;
en av de godaste pizzorna jag ätit!
 
hatt - forever21, 7$ | bikinitopp - h&m, 19$
 
Jag kan inte sluta förvånas över hur fort helgerna passerar! I fredagskväll jobbade jag iallafall och hade filmkväll med den äldsta då han fick välja film, var jättemysigt! I lördagsmorse åkte jag och fem till tjejer till ett hiking-ställe som inte var det vi planerade, men dagen blev bra ändå. Otroligt varmt väder och picknik bestod det av. På kvällen åkte vi till Blackhawk och åt middag och för min del blev det pizza, vilket visade sig bli en av de godaste pizzorna jag ätit. Sedan var jag med Carolin på kvällen, såg film och sov sedan över där. Igår åt vi påskbrunch med Carolin's värdfamilj vilket var jättemysigt. På eftermiddagen var vi på LCC-möte vilket även var för våra värdföräldrar så min värdmamma och den äldsta var där. Efteråt for jag och Felicia till Stoneridge där vi shoppade och sedan åt middag på Cheescake Factory!
 
Min måndag kunde inte börja bättre även! Låg i soffan och väntade på att barnen skulle vakna, när den lilla kommer ner så slänger han sig över mig och säger "Amanda, I haven't seen you for 100 days". Min lilla gullunge! Vi hade inte setts på två dagar vilket troligen kändes som en evighet för honom. Sedan när vi såg lite tv innan det var dags att gå till skolan så satt den äldsta i min knä och myste. Så mycket kärlek till dem två!
 
Nu skall jag tvätta. Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt!

Kommentera inlägget här :