for the trip

publicerat i new in;
saker ifrån target. t-shirtar - 18$. ballerina - 19$. solkräm - 9$. blushbrush - 10$. shampo+balsam - 6$.
 
Hej! Jag tror min kropp har gått i strejk eller tagit semester en vecka tidigt, för det jag trodde var allergi visar sig vara förkylning. Hostar, snorar och huvudvärk. Men jag jobbade imorse två timmar, sedan så har jag handlat mat, tvättat barnens lakan och packat för den lilla som skall bort ikväll. Har nu ätit lite lunch och skall bara vila tills jag börjar jobba vid halv tre och skall jobba hela kvällen! Har båda barnen själv tills den lilla åker iväg, skall då vara med den äldsta.
 
Igår var jag vid Viktoria i nästan tre timmar och planerade inför resan som är om bara åtta dagar! Kan meddela att vi kommer bo på ett hotell nästan vid stranden vilket är perfekt. Vad jag ser fram emot den resan, lite semester kommer sitta bra just nu.
 
Hoppas ni mår fint! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Ha det underbart <3 :D semester sitter aldrig fel :D

Svar: Tack :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :