- onsdag

publicerat i life in california;
vinkeln är bland det skevaste jag sett, haha.
dagliga starbuck latten - chai.
 
Hallå allihopa! Halva arbetsveckan har redan passerat, jag trodde dagarna skulle kännas väldigt långa nu när det är sommarlov men dom bara flyger förbi. Idag skjutsade jag den äldsta till sitt läger, sedan var jag ledig i tre timmar. Då var jag bara hemma. Vid tolv plockade jag upp den lilla ifrån sitt läger, vi packade då ner en picknik och åkte till parken där vi hade en playdate med Carolin och min nya au pair vän Eleni, vilket var bra två timmar. Barnens leksak fastnade sedan i trädet, så efter många försök klättrade jag upp i trädet och kastade en boll som fick ner leksaken, halvt sönderriven hoppade jag sedan ner, med glada barn runt om mig. Efteråt åkte vi till biblioteket som hade gratis bio-dag, vilket var uppskattat. Sedan var vi vid starbucks och bara drack kaffe och spelade kortspel. Har nu jobbat kväll och precis landat i sängen med en is-latte i handen.
 
Nu skall jag sova! Kram på er.

Kommentera inlägget här :