lösgodis!

publicerat i life in california;

Igår var jag som ett barn på julafton. Igårkväll styrde jag bilen mot IKEA med tre vänner där vi först åt köttbullar till middag. Sedan fann vi anledningen till varför vi åkte dit - lösgodiset! Det var inte det bästa utbudet, men några favoriter fanns där såsom häxvrål och rallybilar. Min lycka var total. Som jag saknat lösgodis!
 
Igår jobbade jag igen. Jag känner mig pigg igen, förutom min hosta som håller i sig. Kraxar som en kråka. Den äldsta sa till mig i bilen igår när jag sjöng "Amanda, it's better without you singing..", haha. Dagen igår var iallafall väldigt bra! Plockade upp båda barnen vid tolv, åt lunch och sedan hade jag ensamtid med den äldsta. Vi började med att måla presenter till den lilla, sedan såg vi film, byggde med lego, spelade spel och sedan kom Carolin hit på en playdate med sina barn. När jag hade slutat åkte jag till IKEA, en väldigt bra dag!
Idag började jag halv sju, gjorde morgonen själv och körde sedan barnen och handlade efteråt. Skall nu gå ner och packa ihop en picknick och hämta upp barnen till en playdate i parken med Carolin! Sedan jobbar jag till sju. Ikväll blir det troligen bio och mys med Carolin - som jag saknat våra kvällar! Hoppas ni får en fin helg! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna Eriksson:

Gott med godis! :D

Kommentera inlägget här :