Kalle och Chokladfabriken när man är sjuk.

publicerat i life in california;
Igår målade jag med gellack - blev en ljuslila färg! 

Varma hallopn med vaniljglass och filmen Kalle och Chokladfabriken ♥
 
Hej på er! Igår natt var inget jag vill uppleva igen. Vaknade vid ett efter någon timmes sömn av att jag hostade, så varm och helt borta av hög feber. Visste knappt vart jag var. Somnade sedan om och vaknade vid fem efter en mardröm, helt svettig men dock lägre feber. Tog två alvedon innan jag somnade om. Vaknade vid kvart i åtta och kände bara hur trött jag var, dock feberfri men fortfarande hemsk hosta. Gick ner för att börja arbetsdagen - körde barnen till sina läger. Sedan sa min värdmamma att jag fick ledigt resten av dagen då hon såg att jag inte alls mådde bra. Så resten av dagen har jag spenderat i sängen, men film och glass. Hemska skuldkänslor över att jag legat här medans jag skulle jobba, men jag vet att jag behövde vila åtminstonde en dag. Åt middag med familjen men kröp sedan ner i sängen igen. Trött. Hostig. Jag hoppas på att vara på benen imorgon, för jag har missat så mycket dessa dagar jag har varit hemma. Kram på er!

Kommentera inlägget här :