five days before my birthday

publicerat i life in california;
lyckan över att få ett tänt ljus i min cheesecake och femton personer som sjöng för mig.

Hej världen. En fin kväll har nu passerat! Jag har varit iväg med min vänner i grannstaden och ätit på Cheesecake Factory och firat min födelsedag i förskott. Så himla fina vänner har jag! Det har varit en jättetrevlig kväll. Tack allihopa för allt - för sången och för presenterna. För att ni är en del av min resa! ♥
Annars så har resten av denna arbetsvecka passerat fort. Igår jobbade jag morgon och sedan var jag på karate med den lilla pojken. Idag jobbade jag också morgon och sedan var jag på en playdate med min vän Carolin och hennes värdbarn. Imorgon eftermiddag/kväll blir det även jobb så min ledighet blir på söndag. Men det gör mig inget.
 
Nu skall jag krypa ner i sängen och sova! Imorgon vankas en sovmorgon. Kram!

Kommentera inlägget här :