flowers

publicerat i life in california;
våren är kommen här - så fint ♥
 
Godmorgon Sverige!
Två arbetsdagar har passerat och det har varit två bra dagar. Igår eftermiddag var jag med den lilla i parken och bara myste i solen. Slutade sedan jobba vid halv åtta och var bara hemma under kvällen. Jobbade idag på morgonen med barnen, handlade sedan och städade kylen då min värdmamma gjorde tvätten för mig igår. Åt sedan lunch med två vänner på CPK innan jag började jobba vid kvart i tre och for på karate med den lilla. Vi satte och sedan på Starbucks med en lemonade (jag älskar lemonade) och gjorde läxor. Ikväll har jag umgåtts med Felicia och vi for till target.
 
Nu skall jag sova. Godnatt allihopa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ɑ n n i k ɑ:

Så fin bild!

Svar: Tack :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :