presents & shopping

publicerat i life in california, new in;
stövlar - min värdfamilj. starbucks presentkort - mina värdbarn. tavla - min äldsta. presentkort visa - värdföräldrar. armband + målarbok - värdmammas föräldrar.
 
ett paket kom på posten ifrån alla i sverige också. jeans - mormor. tröja, godis, nagelfil, parfym - mamma&man. linnen - bror. pengar - pappa. fick även tacokrydda och beasås. Sminkborste - Carolin.
shopping - t-shirt, hollister 9$ (rea). klänning - forever21 1$2$. fleece-tights H&M 10$. browpowder + borste - sephora 44$. badbomb - LUSH 2 för 6$.
 
Hej alla! Nu är julen över och nyåret närmar sig. Jag jobbade i lördagsmorse innan jag, Sanna och Matilda åkte för en mellandagsrea shopping i Stoneridge där vi även intog lunch på CPK. Sedan åkte vi in till San Francisco och lagade svensk mat och såg på film. I söndag blev det Cheesecake Factory till lunch innan vi kollade runt lite på mer shopping. Sedan var jag hemma vid fem-tiden och spenderade kvällen med Wallander. 
Igår var jag ledig fram tills kvällen då min värdfamilj varit borta. Så jag tog en alldeles för lång sovmorgon, sedan tvättade jag och handlade innan jag tog mig ut på en springrunda. Sedan blev det mat framför Wallander innan jag hjälpte till med barnen på kvällen. Idag började jag jobba vid halv sju. Och vi spenderade morgonen hemma med spel, läsa böcker, lego innan jag tog den lilla ut en stund. Sedan switchade jag och min värdmamma och jag tog den äldsta till playdate där han är nu och jag skall hämta honom om 1½ timme. Efter blir det middag ute med familjen och deras vän med barn. Hoppas ni alla haft en fin jul! Kram

Kommentera inlägget här :