my christmas

publicerat i life in california;
bild från christmas eve 
 
Julen har nu passerat. I fredags - då det var julafton här för oss, vaknade jag vid halv åtta. Drack sedan varm choklad med barnen innan det var dags för julklappsöppning. Barnen var så överlyckliga för alla sina presenter. Och jag - grät av glädje. Jag fick ett par stövlar jag önskat mig. Sedan fick jag pengar på starbucks av mina barn som de köpt själva av egen vilja, vilket gjorde att en tår kom. Sedan fick jag ett kort med varma ord av mina värdföräldrar och en summa pengar, jag blev helt överrumplad och tårarna bara rann, så himla fina är dem. Efteråt spenderade vi morgonen med att leka med julklapparna, spela monopol och äta en god frukost. Vid ett hämtade jag upp Sanna som även skulle fira med min familj, så när vi kom hem förberedde vi svensk julmat och spelade stress. Umgicks med familjen innan vi tillsammans åt julmiddag. Efteråt åkte vi runt och kollade på alla julbelysningar, vilket är väldigt stort här i USA. Sedan avslutade jag och Sanna kvällen med att se Tomten Är Far Till Alla Barnen. En lyckad och fin julafton, är så himla lyckligt över att vara i denna familjen och fått fira en andra jul med dem. Så mycket kärlek till dem ♥
 
Jag hoppas ni alla i Sverige har haft en fin julhelg! Jag saknar er. KRAM!
 
 
 

Kommentera inlägget här :