gott nytt år

publicerat i life in california;
9 best photos from instagram ♥

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Surfade - något av det roligaste men svåraste jag gjort under året.

Har du några nyårslöften?
Forsätta träna regelbundet.
Trappa ner på starbucks - haha.

Vilka länder besökte du?
Sverige och USA, var på flera olika plaster i USA som San Diego, Las Vegas, hela västkusten med mera.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Bästa minnet från 2015?
Jag har så många bra minnen ifrån detta år! Men ett minne är roadtripen vid västkusten med familjen.

Bästa köp?
Resa till San Diego!

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Åt lunch med min värdmamma och firade på kvällen med värdfamiljen. En fin dag!

Favoritpogram på TV?
Solsidan!

Ett datum du alltid kommer minnas?
21/9 - besökte Sverige efter nästan ett år hemifrån.

Vad spenderar du mest pengar på?
Mat - haha!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare - för jag har fått leva mitt liv på mitt sätt.

Vad fick dig att må bra?
Min värdfamilj, familjen hemma och mina fina vänner världen över.

Är det något du saknade 2015 som du vill ha år 2016?
Jag saknade min familj och mina vänner, men jag vet att båda finns kvar när jag är tillbaka i Sverige en vacker dag! 

Vad ser du mest framemot år 2016?
Alla äventyr, som Florida, eventuellt Mexico, Hawaii och bara ha ett till fantastiskt år här i Kalifornien!

 

Ett nytt år påbörjas imorgon. Jag tackar år 2015 hjärligt och är väldigt glad över detta året, det har varit ett fint år på många sätt. Jag har lärt mig så mycket och är så tacksam för att jag får vara i USA och leva min dröm. Jag känner på mig att 2016 kommer bli fantastiskt också. Så - Gott Nytt År! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amira Masalin:

Underbara bilder och fin text!! Måste bara fråga om den där tatueringen du har på bilden. Är det din? :-) Den var sjukt snygg iallafall!!!

Svar: Tack så mycket! Ja, tatueringen är min. Gjorden den i September. Står för mina au pair år :)
amanda wahlgren

Kommentera inlägget här :