- thursday.

publicerat i life in california;
en till ifrån vattenfallet. 
 
Hej allihopa! Veckan taskar på som vanligt. Jag har dock varit otroligt trött denna vecka, sömnbristen har visat sig nu i efterhand. I måndagskväll var jag iallafall och åt middag med Felicia på Cheesecake Factory, lika gott som det alltid är! I tisdags jobbade jag tills sju sedan åt jag middag med familjen och gick och la mig tidigt. Igår efter jobbet var jag med Felicia, vi tog en långpromenad och åt sedan Frozen Yoghurt. Jobbdagarna har varit bra, de har bestått av karate, pyssel och spel. 
 
Idag jobbade jag imorse, lämnade sedan av barnen vid skolan. Träffade sedan tre vänner på starbucks för en fika. Har sedan tvättat barnens kläder, barnens sänglakan, städat kylen och sett ett avsnitt Grey's. Skall straxt plocka upp barnen, den äldsta ska ha playdate och jag och den lilla har egentid. Har dom själv resten av kvällen så kvällen kommer bestå av mys. Blir en bra eftermiddag/kväll!
 
15 dagar tills jag är i Sverige! Kramar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Så fin du är <3

Kommentera inlägget här :