two families

publicerat i life in california;
Hej världen. Jag är så lycklig! Igårkväll hade vi middag här hemma vid min värdfamilj med min svenska familj. Och det var så härligt att ha alla samlade. För nu har jag två familjer och att dela en kväll med alla var guldvärt för mig. Det var en jättebra kväll med god mat som min värdmamma hade lagat och skratt. Tack för att ni alla finns!
 
Idag hämtade jag upp familjen vid elva. Vi åkte då till Danville som jag anser är en väldigt fin liten gullig stad. Vi började med att äta lite choklad ifrån deras chokladaffär som är gudomligt gott. Sedan traskade vi runt lite och shoppade innan vi slog oss ner och åt lunch på ett av mina favoritställen. Efteråt åkte vi till Walnut Creek och åt glass och promenerade runt. Vi avslutade dagen med att äta på Cheescake Factory, vilket var lika gott som alltid. En fin dag med min fina familj ♥
 
Har nu landat i sängen med en kopp thé och skall straxt sova, imorgon väntar jobb på morgonen sedan skall vi till Alcatraz tillsammans innan jag jobbar på eftermiddagen igen. Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Vad mysigt :D njut på! <3

Kommentera inlägget här :