happy thanksgiving

publicerat i life in california;
För jag är så tacksam för att jag lever min dröm som aupair i en värdfamilj som jag älskar.
 
Happy Thanksgiving! ♥
Idag har jag firat min allra första thanksgiving, tillsammans med min värdfamilj. Det har varit en väldigt mysig dag. Den började vid åtta då jag hjälpte till med pojkarna, sedan åkte vi till deras farföräldrar och umgicks innan vi åkte vidare till en jättestor lekpark. Avslutade sedan med lunch innan vi for hem igen. Ett plus i kanten var det fina vädret då det var runt tjugo grader idag. Eftermiddagen spenderade jag bara hemma med den äldsta pojken och ordnade med tvätt. Det låter säkert helt galet, men jag gillar att sköta tvätten. Ikväll var farföräldrarna och faster här med två pojkar och åt thanksgiving-middag. Himmelskt mat som min värdmamma hade lagat. Det har varit en sådan himla bra dag!

Nu är jag så himla trött så jag skall krypa ner i sängen och sova! Godnatt USA - Godmorgon Sverige..

Kommentera inlägget här :