say something

publicerat i life in california;
bild ifrån igår - tagen vid golden gate brigde.
 
Hej världen! Hoppas allt är bra med er nu när nyåret börjar närmar sig. 
Jag har jobbat idag. Jag började vid nio och var i parken med pojkarna tillsammans med morföräldrarna. Sedan åt vi lunch innan vi åkte och lämnade av morföräldrarna vid tåget och vi åkte och såg bion "Annie". Efteråt gjorde vi kvällsrutinerna. Medans pojkarna tittade på film innan läggdags ordnade jag med tvätt. La sedan pojkarna och avslutade med kramar. En fin dag har passerat! 

Under kvällen har jag målat naglarna inför nyår, sett Criminal Minds och druckit thé. Fyra intensiva dagar väntar nu framöver men jag ser fram emot dem, då jag spendera mycket tid med pojkarna men även fira nyår i San Francisco med vänner. Nu är det dags att sova. KRAM!

Kommentera inlägget här :