s u n d a y

publicerat i life in sweden;
not a sunday without a cup of tea.

Hej allihopa! Ser att ni är blir fler och fler som följer mig nu. Det är jätte härligt att se att ni vill göra det! 
Idag är det söndag och denna dag har snart passerat. Jag har mestadels bara sett på desperate housewifes och druckit thé, men att ta dagar emellanåt där man gör ingenting är ibland bra för själen. 

Igår hade jag en jättebra dag med faster och kusiner då vi var på kneippbyn som är ett litet äventyrsland för barn. Jag njöt verkligen av att bara få umgås med dem. Och att avsluta den dagen med att se en bra serie och äta gott tillsammans med dem gjorde den bara bättre.

När jag tänker efter så har jag nog inte berättat angående jobbet på onkologen. Jag har jobbat denna vecka som varit, men då sjukskrivningen av den personen jag skulle jobba för har blivit uppskjuten så har jag inget jobb denna vecka som kommer. Men troligen kliver jag på det vikariatet den första september, så blir ungefär en vecka ledigt om inget extra-jobb dyker upp. Jag är iallafall glad över att jag har den möjligheten att få det vikariatet. Jag som trivs så himla bra där!

Imorgon skall jag luncha med vänner och säga hejdå till en vän som åker utomlands på obestämd tid. Sedan skall jag iväg med mamma och sova i sommarstugan, bara vi två. Det blir en bra dag! Hoppas allt är bra med er nu när det hunnit blivit höst. Kram!

Kommentera inlägget här :